Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS

Ақпарат танымдық порталы

Жұма, 20.06.2025
Главная » Файлы » Білім және ғылым

В разделе материалов: 646
Показано материалов: 361-370
Страницы: « 1 2 ... 35 36 37 38 39 ... 64 65 »

Акциз туралы
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Президенттің Қазақстан халқына Жолдауына қойған біздің мемлекеттің кең ауқымды мақсаты – тәуелсіз гүлденген және саяси тұрақты Қазақстанды орнату үшін шекті ұзақ мерзімді басымдықтарды жүзеге асыру керек:
 1. Ұлттық қауіпсіздік;
 2. Ішкі саяси тұратылық және қоғамның үйлесімі;
 3. Шетелдік инвестициялар мен ішкі жиналымдардың жоғарғы деңгейімен бірге ашық нарықтық экономикаға негізделген экономикалық өркендеу;
 4. Республика азаматтарының денсаулығы, білімі мен әл-ауқаты;
 5. Энергетикалық ресурстар;
 6. Инфрақұрылым;
 7. Көлік пен байланыс;
 8. Кәсіби мемлекет.
 Осынау басымдықтарды іске асыру мемлекеттен орасан зор қаржылық ресурстарды жұмылдыру мен тиімді қолдануды талап етеді, ал ол өз кезегіндегі барлық қаржылық жүйені одан әрі реформалауды көздейді.

Айыппұл туралы
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Кіріспе
 Салық тексеруі - Қазақстан Республикасы салық заңдамасының орындалуын салық қызметі органдары жүзеге асыратын тексеру түрі.
 Салық төлеушілер қызметін мемлекеттік бақылауда негізгі әдісі болып салық тексерісі табылады. Ұйғарымда көрсетілген салық қызметі органдарының лауазымды адамдары, осы Кодекске сәйкес тексеруді жүргізуге тартылатын өзге де адамдар мен салық төлеуші салық тексерулеріне қатысушылар болып табылады.
 Салық төлеушілері салық тексерісінен өтеді, өйткені осы бақылаудың түрі мемлекет тарапынан жүзеге асырылады.
 Салық қызметі органдары салық кезеңі өткеннен кейін 5 жыл ішіндегі есептелінген салық сомаларын қарауға немесе есептеуге құқылы, ол салық кодексінде айқын көрсетілген. Сонымен, салық төлеуілер қызметінің 5 күнтізбелік жылдан көп емес кезеңді тексере алады.
 Салық қызметі органдары салық тексерістері кезінде келесі жағдайларды ұстану керек:
 - тексерістің мерзімділігін;

Айналымнан тыс активтер
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

ЖОСПАР:

 Кіріспе

 І. Айналымнан тыс активтер
 1.1. Материалдық емес активтер есебі
 1.2. Материалдық емес активтердің амортизациясының есебі

 ІІ. Негізгі құралдар
 2.1. Негізгі құралдар есебі
 2.2. Негізгі құралдардың тозуының есебі
 2.3. Инвестициялар есебі

 Қорытынды

Агроөнеркәсіп кешенінің нарықтық экономикасы. Қазақстан Республикасындағы ауыл шаруашылық жағдайы.
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Мұнай қырық-елу жылда сарқылатын байлық. Ал жер бетінен алынатын өнім әлімсақтан бері халықты асырап келеді. Жейтін тамақ пен киетін киім жер астында емес, жер бетінде. Синтетикалық киімге қазір сұғына қоятын ешкім жоқ. Сондықтан, табиғи өнімдерге деген сұраным өсе түседі. Демек, Қазақстанның бір жағынан аграрлық ел болғанының болашақта пайдасы тиеді.
 Республикамыздың агроөнеркәсіп кешені экономиканың аса маңызды саласы және экономикалық дағдарысты жою, тамақ және жеңіл өнеркәсіптерін дамыту, саяси-әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету жолында шешуші рөл атқарады. Ауыл шаруашылығы – бұл еліміздің экономикасын биікке асқақтататын маңызды салалардың бірі болып табылады. Ауыл шаруашылығы дегенде еріксіз ойымызға кең байтақ жеріміз, төрт-түлік малымыз, егінді алқаптарымыз оралады. Осы табиғаттың берген сыйын жоғалтпау үшін ауыл шаруашылығының жағдайын жақсартатын бір әдіс-тәсілдер керек сияқты.
 Қазіргі кезде ауыл шаруашылығы жаңа туған нәресте тәрізді нәзік те, әлсіз. Сол нәрестені құшағына қысып, аялап, мәпелеп, аяққа тұрғызатын ананың рөлін атқаратын бұл – мемлекет болып табылады. Мемлекет барынша ауыл шаруашылығына көмегін аямау керек.

Агрегаттар және арқан техникасы бар ұңғы iшiндегi жұмыстарға арналған жабдық
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Жоспары
 1. Қазіргі уақытта ұңғымалардың пайдаланылуы
 2. Түсірмелі-көтермелі арқан техникасы
 3. Арқанды техникада қолданылатын жабдықтар сапасы
 4. Арқан жұмыстарындағы қондырғылар конструциясы

Аграрлық секторда кәсіпкерлікті дамытуды жетілдіру жолдары
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

КІРІСПЕ

 Зерттеу тақырыбының өзектілігі. Аграрлық салада жүргiзiлген реформа нәтижесiне екi тұрғыда баға беруге болады: бiрiншiден, агроөнеркәсiп кешені өндiрiсінде көп укладты экономика қалыптасты, шаруашылық субъектiлерiне толық дербестiк берiлiп, олардың өз қызметтерiн өздерінің жүзеге асыруына және өндiрген өнiмдерiнің бөлуiне мүмкiндiк жасалынды, яғни нарықтық қатынастың, кәсiпкерлiктiң дамуының бiр орталықтан басқару жүйесiн толықтай дерлiк әлсiреттi; екiншiден, асығыс жүргiзiлген институционалдық өзгерiстер, агросектордағы экономикалық қатынастардың салааралық диспаритетін (теңсiздiгін) күшейтті. Агроөнеркәсiп кешенінде интеграция мен кооперативтік жүйенің дамуы үшiн жағдай жасаудың орнына, ауыл шаруашылығы өнiмдерiн өңдеушi және қызмет көрсетушi кәсiпорындарды жекешелендiру, ауылдық тауар өндiрушiлердiң басым бөлiгiн ұсақ, жеке өндiрiске бағыттады.

Автомобиль жолдарын пайдалану кезінде қауіпсіздікке қойылатын талаптар
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Автомобиль жолдарын пайдалану кезінде қауіпсіздікке қойылатын талаптар
 Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 27 наурыздағы № 294 Қаулысы

 «Техникалық реттеу туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 қарашадағы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
 1. Қоса беріліп отырған «Автомобиль жолдарын пайдалану кезінде қауіпсіздікке қойылатын талаптар» техникалық регламенті бекітілсін.
 2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап алты ай өткен соң қолданысқа енгізіледі.

«Қазақстан Халық Банкі» Акционерлік қоғамы қалыптасуы мен қаржылық жағдайына талдау
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

«Қазақстан Халық Банкі» Акционерлік қоғамы қалыптасуы мен қаржылық жағдайына талдау
 "Қазақстан Халық жинақ Банкі” АҚ- өз клиенттерінің игілігі үшін 80 жылдан астам уақыт табысты қызмет етіп келе жатқан Қазақстан Республикасындағы аса ірі әмбебап коммерциялық банк, еліміздегі ең сенімді әрі қызметі барынша сараланған қаржылық құрылымдардың бірі.
 2001 жылғы 1 қарашадағы жағдай бойынша Банктің активі 384,9 млрд теңге, жарғылық капиталы 16млрд теңге, меншік капитал мөлшері 34,3 млрд теңге, тапқан пайда көлемі – 7,7 млрд теңге шамасында болды.
 2001 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша шетелдің қатысуымен 14 банк және екінші деңгейдегі банк болып табылмайтын "Қазақстан Даму банкі” АҚ жұмыс істейді. Екінші деңгейдегі 25 банктің филиалдық желісі бар, банк филиалдарының жалпы саны- 380, оның ішінде филиалдарының саны: "Қазақстан Халық жинақ Банкі” АҚ - 147, "Банк Каспийский” АҚ - 39,
 23 банктің өзі орналасқан жерін тыс жерде есеп айырысу- касса бөлімшелері бар. Банктердің Е- ның жалпы саны – 1174, оның ішінде Е- нің саны: "Қазақстан Халық Банкі” АҚ-391, "ТұранӘлем Банк” АҚ – 194.Республикада резидент емес банктердің 17 өкілдігі қызмет етуде.
 Есепті күнгі жағдай бойынша 27 аудиториялық ұйымның және 56 аудитордың банктерге аудит жүргізу құқығына лицензиясы бар.

Cалық төлеушіліерді тіркеу
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

Cалық төлеушіліерді тіркеу
 Салық төлеушілерді мемлекетік тіркеудің ұғымы, объектісі, тәртібі
 Салық төлеушіні мемлекеттік тіркеу көзделген жағдайларды қоспағанда, және тіркеу есебіне алу тіркеу туралы ( мемлекеттік тіркеу туралы, тіркеу есебіне қою туралы, тіркеу деректерінің өзгеруі туралы) өтініш, есептен шығару туралы өтініш негізінде жүргізіледі, олар:

"Қазақстан Темір жолы Ұлттық компаниясы" Акционерлік қоғамының жарғысы
Енгізген: ERbol | күні: 13.07.2011

1-БАП. ҚОҒАМНЫҢ ЗАҢДЫ МӘРТЕБЕСІ

 1. «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы (бұдан әрі – «Қоғам») «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» жабық акционерлік қоғамын құру туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 15 наурыздағы № 310 қаулысына сәйкес құрылған.
 «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 13 мамырдағы Заңына сәйкес Қоғамның атауы: «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» жабық акционерлік қоғамы» «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы» болып өзгертілді.
 2. Қоғам:
 1) Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар министрлігі "Қазақстан темір жолы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (қайта тіркеу туралы 2001 жылғы 06 сәуірдегі № 7140-1901-МК куәлігі);
 2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің "Қазақстан темір жолы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны «Инфрақұрылым» еншілес мемлекеттік кәсіпорнының (тіркеу туралы 2001 жылғы 23 қарашадағы № 10893-1901-МК куәлігі);
 3) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің "Қазақстан темір жолы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны «Локомотив» еншілес мемлекеттік кәсіпорнының (тіркеу туралы 2001 жылғы 23 қарашадағы № 10885-1901-МК куәлігі);