Главная » Файлы » Білім және ғылым |
В разделе материалов: 646 Показано материалов: 171-180 |
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 64 65 » |
Қазіргі кезеңнің саяси институттары | |
ҚАЗІРГІ КЕЗЕҢНІҢ САЯСИ ИНСТИТУТТАРЫ Саяси партиялар деген не? Партия – латын сөзінен алған¬да «бөлік», «бөлісемін» деген мағынада ХІХ ғасырға дейін партия деп үкіметтің және парламенттің құрамында бәсекелес топтарды атаған. Неміс ғалымы Макс Вебер партияның дамуын үш кезеңге бөледі: аристократиялық топ, саяси клуб, бұқаралық партия. Алайда аталған үш кезеңнен өткен ағыл¬шынның екі партиясы ғана болды: либералдар (вига) және консерваторлар (тори). АҚШ-тағы азаттық күресі мен Ұлы Француз революциясы қоғамдық өмірді жандандырып, саяси күштерді тарихи аренаға шығарды, ішкі ұйымдық заңдары, айқын бағдарламалары бар саяси партиялар пайда болды. Жұмысшы табы мен еңбекші бұқараның саяси күреске ара¬ласуы таптардың күресінің авангарды саяси партиялар жүйесін туғызды. |
Қазақтың ел басқарудың үлгісі | |
ҚАЗАҚТЫҢ ХАЛЫҚТЫҚ САЯСИ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ Қазақ – ойшыл, философ халық. Қазақ халқы – ойшыл, не айтса да мәселенің байыбына жетіп барып айтатын, сөздің түйініне мән берген халық. Бейпіл ауыздарды, аузына не келсе соны сөйлей беретіндерді әсте жаратпаған. Халқымыздың тағы бір ерекшелігі естігенін қағып алып, бұлжытпай қайталай білген. Бұл сірә қазаққа ұлы дала, ұлан байтақ, алып сахара сіңірген игі қасиет болса керек. Ен далада сөйлесетін ешкім таппаған қазақ кейде бір төбенің басына шығып алып, жападан-жалғыз отырып, ертелі-кеш әрлі-берлі бара жатқан¬дарды байқап, ойға шомып, өзімен өзі сырласып, ал әңгіме¬лесетін кісі тап болса қуанып, айтқан сөзіне құлақ құрышын қандырып отырған. Мұның өзі тіпті бүкіл көшпелі халықтардың, оның ішінде қазақтардың да жадында сақтау қабілетін арттырғанға ұқсайды. Оның тағы бір себебі – адам миының кіршіксіз таза болып, көптеген қажетсіз күйзелістердің әсері¬нен, түрлі керексіз ақпараттардың әсерінен аулақ болғандығы. |
Қазақтың халықтық саяси ой-пікірлері | |
ҚАЗАҚТЫҢ ХАЛЫҚТЫҚ САЯСИ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ Қазақ – ойшыл, философ халық. Қазақ халқы – ойшыл, не айтса да мәселенің байыбына жетіп барып айтатын, сөздің түйініне мән берген халық. Бейпіл ауыздарды, аузына не келсе соны сөйлей беретіндерді әсте жаратпаған. Халқымыздың тағы бір ерекшелігі естігенін қағып алып, бұлжытпай қайталай білген. Бұл сірә қазаққа ұлы дала, ұлан байтақ, алып сахара сіңірген игі қасиет болса керек. Ен далада сөйлесетін ешкім таппаған қазақ кейде бір төбенің басына шығып алып, жападан-жалғыз отырып, ертелі-кеш әрлі-берлі бара жатқан¬дарды байқап, ойға шомып, өзімен өзі сырласып, ал әңгіме¬лесетін кісі тап болса қуанып, айтқан сөзіне құлақ құрышын қандырып отырған. Мұның өзі тіпті бүкіл көшпелі халықтардың, оның ішінде қазақтардың да жадында сақтау қабілетін арттырғанға ұқсайды. Оның тағы бір себебі – адам миының кіршіксіз таза болып, көптеген қажетсіз күйзелістердің әсері¬нен, түрлі керексіз ақпараттардың әсерінен аулақ болғандығы. |
Қоғамның саяси жүйесі | |
ҚОҒАМНЫҢ САЯСИ ЖҮЙЕСІ Саяси жүйенің мәні мен құрылымы. Ең алдымен саяси жүйе дегеніміздің өзі не, соны айқындап алуымыз керек. Оның табиғаты, мазмұны, атқаратын қызметі қандай? Қалыптасқан дәстүр бойынша, қоғамның саяси жүйесі –(ұйым) мемлекет, құқық және басқа саяси құбылыстар, инсти¬туттар мен мекемелер сияқты таптық ұғым болып табылады. Олар оның өмір сүруі мен жұмыс істеуіне тікелей байланысты. Бүкіл өмір сүрген тарихында қоғамның саяси жүйесі үстем тап¬тардың мүддесін қорғайтыны белгілі. Марксистік ілім бұл ретте жалпы адамгершілік, топтық, ұлт¬тық және басқа да мүдделерді жақтайды. Олардың мүдделері бір-біріне қарама-қарсы қойылмайды. Қоғамның саяси мазмұ¬нын біріктіре келе, ол шынында да мемлекет, саяси партия¬лар, әр түрлі қоғамдық ұйымдарды қамтиды. Сол арқылы саяси өмірге араласады. |
Қырғи қабақ соғыс | |
Тақырыптың өзектілігі. «Қырғи қабақ соғысы» екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі кеңестер одағы мен Америка Құрама Штаттарының арасындағы ауқымды идеологиялық және геосаяси ұрандағы биполярлық қарама-қайшылығы болып табылады. Бұл қарама-қайшылық сферасына тек екі супер держава ғана түсіп қоймай, сонымен бірге оның ықпалына әлемнің жүздеген елдері тартылды. Мақсаты мен міндеттері. Бұл курстық жұмыстағы басты мақсатым халықаралық жағдайлардағы ең басты мәселеге арналған қырғи-қабақ соғысқа сараптамалық шолу жасап, толыққанды талдап беру. Бұл үшін мынадай міндеттерді алдыма қойдым: қырғи-қабақ соғысқа қатысушы ірі мемлекеттердің әрқайсысының өзіндік мақсат-мүдделерін ашып беру. Курстық жұмыстың мақсаты - Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихының деретанулық проблемаларын зерттеу. |
Фотосинтез | |
(Фото... және синтез) – жоғары сатыдағы жасыл
өсімдіктердің, балдырлардың, фотосинтездеуші хлорофилл және басқа
дафотосинтездік пигменттер арқылы күн сәулесі энергиясын сіңіруі
нәтижесінде қарапайым қосылыстардан (көмірқышқыл газы, су) өздерінің
және басқа организмдердің тіршілігіне қажетті күрделі органикалық заттар
түзуі. Фотосинтез нәтижесінде жер жүзіндегі өсімдіктер жыл сайын 100
млрд т-дан астам органикалық заттар түзеді (мұның жартысынан көбін теңіз, мұхит өсімдіктері түзеді) және бұлкезде олар 200 млрд-тай СО2 сіңіреді, оттегін бқледі. |
Химия кешенінің Қазақстандағы болашағы | |
Келешектің кешенін отандық және шетелдік инвесторлар бірігіп салып,
бөлісе иеленетін болады. Ал оның жұмыс істеу жүйесі мен ұстанымдарын
айтар болсақ, оның негізі 2010 жылға дейінгі уақытты қамтитын
Мұнай-химия саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламасында қаланып, ол
Елбасы берген тапсырмаларға сәйкес жүзеге асуда. Атырау облысында арнайы
экономикалық аймақ құрылмақшы. Осы аймақта шағын және орта бизнесті
дамыту ойда бар. Жоғарыда аталған зауыт 1,2 миллион тонна мұнай-химия
өнімдерін шығарады да, өнімнің бір бөлігін арнайы экономикалық аймақтағы
жеке кәсіпорындарға сатады. Ал олар өз кезегінде оны одан әрі өңдеп,
дүкен сөрелеріне дейін шығаратын дайын тауар дайындайды. Бұл –
мұнай-химия саласын дамытудың басты тұжырымдамасы. Екіншіден, Атырау
мұнай өңдеу зауытын одан әрі кеңейтіп, бензол шығару көзделіп отыр.
Зауыт былтыр жыл бойы жаңартылды. Бензолды одан әрі өңдеп, одан стирол
мен полистирол алады. Өнімнің бұл түрлері үлкен сұранысқа ие. Ақтаудағы
ескі зауыттардың бірі жаңартылып, қазірдің өзінде полистирол шығаруда. |
Психологияның ой-пікірле | |
Психология — психикалық құбылыстардың (жан қуаттарының”) |
Психологиядан қабілет туралы жалпы ұғым | |
1. Қабілеттің анықтамасы. 2. Құрылымы. 3. Қабілет деңгейі және түрлері. 4. Қабілеттер концепциялары. |
Абай Құнанбаевтың педагогикалық көзқарасы | |
Абай Құнанбаевтың педагогикалық көзқарасы. (1845-1904) Абай Құнанбаев – қазақ халқының ұлы классик ақыны, ағартушы демократы, ұлтымыздың рухани мақтанышы. Абай өз ауылында арабша хат танығаннан кейін, он жасында Семей қаласындағы Ахмет Ризаның медресесінде 3 жыл оқиды. Оқуға зерек, ұғымтал Абай діни сабақтармен қоса өз бетінше араб, парсы тілдерін үйреніп, шығыс классиктері: Низами, Сағди, Хафиз, Науан, Физули еңбектерімен танысып, тағылым алады. Абай ақыл-ой санасы толысқан шағында ел билеу ісінен аулақтанып, ақындық өнер жолына түседі. Өз бетінше шығыс, батыс, орыс елдері ақындарының, ойшыл оқымыстыларының еңбектерін оқып, білімін толықтырады. 1870 жылдарда Петербургтен айдалып келген революционер Михаэлиспен танысып, дос болады. Михаэлис Петербург университетінің студенті, Чернышевскийдің жолын қуушы, демократ-революционер еді. Михаэлис арқылы Абай айдаудағы орыс демократтары: доктор Долгополовпен, табиғат зерттеушісі, тарихшы Леонтьевпен танысады. Солар арқылы ол орыстың белгілі ақын-жазушылары: Пушкин, Лермонтов, Толстой, Салтыков-Шедрин, Некрасов; сыншыл, ойшыл-демократтары Белинский, Герцен, Чернышевский, Добролюбов; Батыс Еуропа ақындарымен: Гёте, Байрон, философ ойшылдарынан: Спенсор, Спиноза, Дарвин, т.б. еңбектерімен танысып, тәлім-тәрбие алады. |